Godnatt Sverige

Hej och välkomna, igen kanske ska tilläggas.

Har ju haft ett antal bloggar, men nu hoppas jag för allas skull att denna håller sig kvar ett tag såklart. Kanske blir det lättare och bättre denna gången när jag kan blogga utan problem från min smartphone.

Väljer att börja denna bloggen med hur jag slutar denna allt för vanliga torsdag. Med att klappa katten tills hon tröttnar eller jag somnar.

Kanske bloggar redan imorgon, men mitt första mål är att få ordning på bloggen utseende såklart. Säg gärna om du vad du tycker och om du har något förslag på vad det ska stå i headern..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bokmal

Filmälskare

2011-09-01 @ 21:17:19
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback