14 September

Godmorgon!
Gick och la mig sent igår, så är lite trött idag. Men förhoppningsvis kommer jag inte känna av det på jobbet då vi har mycket att göra just nu. Troligtvis kommer jag känna det efter simningen ikväll.

Igår började de tv-serier jag vill se i höst sändas i USA, så ikväll ska jag försöka se både 90210 och Ringer, hoppas det är bra nu när jag längtar så efter alla serier!

Bilden nedan är en sammanställning på alla höstens premiärer gjord av TVLine.com. Älskar den sidan när jag vill läsa om olika tv-serier och vad som komma skall. Länken skickar er vidare till större bild.


Länk


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tv-serienörd!!!

2011-09-14 @ 15:31:03
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback